Od političke parodije do prave zvezde,tako američka agencija AP opisuje kandidata za predsednika Srbije Luku Maksimovića, poznatog kao Ljubiša Preletačević Beli

Izvor: Tanjug

Foto: Tanjug, arhiva

“Jednostavno imam harizmu. Građani se toliko uzbude kad me vide da moram da se prikradam, kako me rulja ne bi spopala”, citira AP Belog, kojeg predstavlja kao studenta komunikacija.

S podrškom od oko 11 odsto birača uoči izbora 2. aprila, ukazuje američka agencija pozivajući se na rezultate anketa, Beli zaostaje “za moćnim premijerom Aleksandrom Vučićem, ali prednjači nad nekoliko drugih, poznatih kandidata”.

Slavu i javnu podršku stekao je, kaže američka agencija, predstavljajući se kao upadljivo neumereni političar, sa imidžom upotpunjenim belim odelom, prekomernim nakitom i punđom.

Kampanju vodi kao “glasan lik, koji nudi raznorazna obećanja i čiji trijumf predskazuju proroci”, i kao takav je, tvrdi ova agencija, pridobio mnoge u Srbiji.

AP ocenjuje da su video-klipovi Belog na društvenim mrežama, na kojima on pije živo jaje, radi sklekove ili krči put kroz šumu kao prorok, u suštoj suprotnosti sa predvidivim promotivnim političkim materijalom.

Beli, koji u šali kaže da bi mu prvi potez na funkciji predsednika Srbije bio da oženi svoju devojku Maju Janić i učini je prvom damom, u intervjuu za AP poručuje drugim kandidatima da se “ne sekiraju kada ih bude porazio”.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

five × 4 =